Where The Mind Goes, Energy Follows

Sunday, August 30, 2009

Salamun Qaulan

Salaam
'Mereka juga beroleh ucapan salam sejahtera dari Tuhan mereka yang amat mengasihani'
Surah Yasin

I am a bit in a low mood t
oday lah, pasal blog yang aku usahakan baru satu minggu yang lepas telah lesap gara-gara percobaan ku mengubah template yang aku download di Internet semalam. Hancui...so today aku rehat-rehatlah dulu I need some fresh idea about starting my blog from scratch. Hari ini aku banyak meluangkan masa membaca buku 'Soal jawab Remeh-Remeh Tentang Solat Tetapi Anda Malu Bertanya' karangan Ustz Mohammad Nizam Abdul Kadir'. Membaca buku Ustz Mohammad Nizam aku dapat merasakan sekurang-kurangnya my low mood gradually go away. Takpa, aku memujuk diriku supaya bersabar lagipun in Ramadhan it is expected that muslim to be patient, begitulah.. sometime piddling your keyboard and fidgeting your mouse for blogging could be such a pain in the ass. Sweat drop selalunya. Can you see my web counter resets back to its lower digits?